Avaleht > Tagasiside

Ootame Sinult tagasisidet. Kirjuta meile, kuidas saaksime Sind paremini teenindada või kuidas meie teenindus Sulle meeldib. Täname!

Ootame Sinult tagasisidet. Kirjuta meile, kuidas saaksime Sind paremini teenindada või kuidas meie teenindus Sulle meeldib. Täname!

Kaebuse esitamise ja lahendamise tingimused
Tarbija saab ostetud kauba või teenuse lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Tarbija võib kaebuse esitada toote või teenuse kohta, mis ei vasta lepingutingimustele 2 aasta jooksul Instrumentarium Optika OÜ-le mis tahes vormis Instrumentarium kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil või elektronposti aadressile instru@instru.ee. Kui tarbija ei ole nõus kaupleja pakutud lahendusega, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10130, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee).